Makinede güç kaybı yaşanıyor
Motor normal çalışmıyor, park fren bağlantı ayarı bozulmuş, hidrostatik sistem hava yapmış ya da hidrostatik sistem yağ basıncı düşmüş olabilir.
Makine hiçbir yöne hareket etmiyor
Sistem yağ seviyesi düşmüş ya da sistemde bir bütün olarak arıza olabilir.
Makine sadece bir yöne hareket ediyor
Kumanda valfi bağlantısı hatalı ya da sistemde bir bütün olarak arıza mevcut.
Fren sistemi arızlarının yanı sıra bağlantılı olması bakımından lastiklerle ilgili sorunlara da aşağıda yer verilmiştir.
Fren pedalı sertleşti
Fren pabuçları veya pedalı sıkışık, fren boruları tıkalı veya arızalı, fren balataları aşınmış, fren tekerlek silindirleri korozyonlu ya da fren merkez silindiri korozyonlu olabilir.
Fren tutukluk yapıyor
Fren pabuçları veya pedalı sıkışık, fren boruları tıkalı veya arızalı, fren balataları aşınmış, fren tekerlek silindirleri korozyonlu, fren merkez silindiri korozyona uğramış olabilir.
Fren darbeli çalışıyor
Frenlerin darbeli çalışması fren sisteminde hava olduğunu gösterir.
Frene basınca tekerlekler yalpalanıyor
Bijon somunları gevşemiş, direksiyon ve rot bağlantıları gevşemiş, akson pimi burç ve yatakları aşınmış olabilir.
Lastikler erken aşınıyor
Lastikler yağ ve gres ile temas ediyor, frenler dengesiz çalışıyor, eksantrik fren kampanaları sorunlu, lastik hava basıncı standartların dışında olabilir. Ayrıca aşınmış veya gevşek porya yatakları da aynı problemin oluşmasına sebebiyet verir.